Via Verda de Ojos Negros (Tram Algímia d’Alfara - Albalat del Tarongers) - Vías Ciclopeatonales
VIES CICLOPEATONALS - FEDER
ACTUACIÓ | PRESSUPOST | km |
Itinerari ciclopeatonal Prat de Cabanes – Torreblanca |
376.376,53 € |
13,60 |
Via de ciclovianants de l'Horta Sud a ciutat de València des de CV-400 |
6.005.462,77 € |
2,20 |
Itinerari ciclopeatonal en el T.M. de la Pobla de Farnals. (Tram I: la Pobla de Farnals – V-21) |
2.476.485,12 € |
2,58 |
Anell Verd Metropolità de València. Tram Nord (subtrams 6 i 7) |
2.876.639,94 € |
12,30 |
Adequació Cañada Real de Sant Joan (Tram El Rebollar - Sant Joan) i Cordill de Prado a Requena |
729.174,14 € |
21,00 |
Passarel·la de vianants en el PK 19+700 en la CV-35. Casablanca (La Pobla de Vallbona) |
332.792,19 € |
0,17 |
Via Verda Ojos Negros (Algímia d'Alfara - Albalat del Tarongers) |
417.770,13 € |
8,45 |
Itinerari ciclopeatonal juntament amb desdoblament CV-865 (Elx - Santa Pola). |
2.132.184,14 € |
1,60 |
TOTAL |
15.346.884,96 € |
61,90 |
Ves enrere Via Verda de Ojos Negros (Tram Algímia d’Alfara - Albalat del Tarongers)
Via Verda de Ojos Negros (Tram Algímia d’Alfara - Albalat del Tarongers)
L'actuació té per objectiu dotar de continuïtat fins a Albalat dels Tarongers, a l'actual via verda construïda sobre l'antic traçat ferroviari d'Ojos Negros, que acaba actualment en Algíma d'Alfara. La Via Verda d'Ojos Negros, denominada així perquè connectava amb el Port de Sagunt les mines de ferro d'Ojos Negros de Terol, és amb els seus 190 km, la via verda de major longitud d'Espanya.
La intervenció en els seus 8,45 km de longitud manté fonamentalment el traçat original de l'antiga línia minera, i inclou l'adequació del túnel ferroviari present en aquest àmbit. En els trams on no és viable recolzar-se en l'antiga línia ferroviària, s'utilitzen sengles i camins rurals preexistents.
La inversió prevista és de 384.197,20 €, que es preveu executar en 2018-2019.